Bestellen
Hoe bestel ik tickets via de shop?
Er zijn twee manieren waarop je tickets kunt bestellen via onze shop. Binnen onze omgeving of via derden.
Via onze shop
Je doorloopt het hele bestelproces in onze omgeving en na betaling ontvang je de tickets meteen in je mailbox van onze partner TicketCounter. Voor vragen over je bestelling kun je gewoon contact met ons opnemen.
Via derden
Je wordt doorgelinkt naar de omgeving van een derde partij. Het bestelproces vindt daar plaats en je ontvangt jouw gekochte tickets ook van deze partij. Voor vragen over je bestelling kun je daarom het beste contact opnemen met desbetreffende partij.
Ik heb mijn tickets niet ontvangen, wat nu?
Check ook even je spambox, het kan zijn dat ze daarin terecht zijn gekomen. Is dit niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe bestel ik producten via de shop?
Bij het bestellen van producten doorloop je het gehele bestelproces binnen onze omgeving. Je krijgt na je bestelling een bevestiging van ons of van één van onze partners. Als je een product hebt besteld dat van onze partner komt, kan het even duren voordat je een bevestiging binnen krijgt.
Ik heb geen bevestiging gehad, wat nu?
Als je een product hebt besteld uit onze shop, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken of jouw order goed is doorgekomen. Heb je een product besteld waarvan de verkoop via één van onze partners loopt, is er nog steeds geen reden tot paniek. Het kan even duren voordat de order verwerkt is door de partner. Heb je na 24 uur nog steeds niets gehoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik telefonisch of per e-mail een bestelling plaatsen?
Nee, het is alleen mogelijk om tickets of producten te bestellen via onze shop.
Kan ik een bestelling plaatsen als ik geen abonnee ben?
Dit kan zeker. Iedereen kan bij ons een bestelling plaatsen, ongeacht of je abonnee bent of niet.